ceturtdiena, 2014. gada 28. augusts

Bamboo Silk + Kirara

Gaisā nepārprotami virmo rudens smarža. Šogad diezgan priekšlaikus!
Uz manām adatām ir jaunais adīklis. Adu sev, izveidojot jaunu Noro miksli: Bamboo Silk + Kirara.
Ja pietiks dzijas un pacietības, tad jau šogad tikšu pie intersantas kleitas :-)


Sīkākus komentārus par dzijām sniegšu vēlāk, kad kleita tiks noadīta un kaut mazliet pavalkāta un mazgāta. Patreiz, adot svārku daļu no raibās Kirara, prātā nāk visai pretrunīgas domas...dzija ir trakoti raiba, tik raiba, ka tik drosmīgu krāsu salikumu vienā kamolā var atļauties tikai tiešām liels dizainers!!!...


Kopā process izskatās labi. Šoreiz atļaujos iepriekš neatļauto: gan horizontālā strīpas cauri vien, gan kuplus svārkus :-))) Gaidīsim tik gala rezultātu!
Dzija (manai gaumei) tomēr ir mazliet par rupju; man pilnīgi netipiski ir adīt ar 4,5 nr. adatām!
Arī šo dziju pirku ebay, taču neiesaku neredzēto / netaustīto pirkt šādā veidā! Var sanākt pārāk dārgs un neprognozējams eksperiments.
Ja jums, mana bloga lasītājas, jau ir pieredze ar augstāk minētām dzijām, būšu priecīga uzklausīt viedokļus.
Kad noadīšu šo lielgabalu, tad ķeršos pie man vairāk saprotamiem un manis ļoti iecienītiem izejmateriāliem, jebšu brīnišķigas un plānas Aade Long vilnas.

''Daba'' un ''Croissant'' . Mūsu spāņu radu zirgi. 2014.g.augusts.

5 komentāri:

  1. Šķiet top kaut kas ļoti interesants!!!Intriģējoši!

    AtbildētDzēst
  2. Tu taču esi tiešām liela dizainere!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. par to lielu dizeineri es domāju Eisaku Noro :-)

      Dzēst
  3. Alise, Tu nebeidz pārsteigt! Tavi rokdarbi ir tiiik izsmalcināti... Es pat tādus dziju nosaukumus neesmu dzirdējusi, kur nu vēl ebay zināt tos pasūtīt... apbrīnoju Tevi! (un ne tikai adīšanas jomā) :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es ļoti daudz interesējos par rokdarbiem, lasu un pētu

      Dzēst