sestdiena, 2013. gada 17. augusts

Mūzika, grāmatas un ģeometrija

Mūzikas un literatūras stūrītis:

Ar laiku apbružātas un izbālējušas sienas izkrāsotas ļoti līdzīgā krāsā, kā iepriekš, un tomēr nedaudz sulīgākā violetā tonī. Eksperimentēju, krāsojot taisni virsū vinila tapetēm. Sanāca ideāli! Krāsa Vivacolor Satin Interior - matēta, burvīgu samtainu tekstūru.


Grāmatu plaukts pirms sienu krāsošanas tika izkrāmēts un nojaukts, tad atkal salikts kopā un...ļoti sīki sašķirotas grāmatas. Vienu palielu maisu ar grāmatām (pārsvarā ar morāli novecojušu medicīnas literatūru) tomēr aizvedu un noliku pie lielām pilsētas miskastēm. Varbūt kādam interesē 60.gg.bērnu ķirurģija vai tā laika dermatoveneroloģija? :-) Tātad, nost ar kādu kilogramu putekļu un ap 30kg makulatūras!!!


Klavieres, manām ausīm izklausās, vajadzētu noskaņot!
Čells pacietīgi gaida atgriežamies savu saimnieci - Annu. To pašu dara arī maza vijolīte :-) Tā ilgojas pēc Aksela...


Jauns ģeometrijas uzdevums:

Vakaros es tamborēju, taču iedomājos, ka nebūtu slikti arī man kādreiz apgūt čellu! Bet pagaidām esmu jaunās čellistes mamma, šoferis un mūzikas mājasdarbu uzraugs...
  
Un tā, vienu vakaru, mani atkal uzrunāja dīvainās Carnevale dzijas tamborētie motīvi.
Šoreiz citā krāsu gammā - tirkīzā, upeņu un mazliet baltā... ''Kristas Rokdarbos'' motīviem piepirku skaistu dziju to ''ierāmēšanai''. Dzija - Yarn Art Merino Exclusive. Ļoti laba dzija!
Mērķis - dekoratīvs spilvens.


Jaukas brīvdienas visiem!!!

ALISE.

1 komentārs:

  1. Man arī ļoti patīk istaba! Un tas, kas ir ''apkārt'' klavierēm :)- ļoti labs risinājums.
    Kaut es tā prastu tamborēt! :)

    AtbildētDzēst