pirmdiena, 2017. gada 6. novembris

Kamola stāsts

Esmu Noro dzijas kamols un par mani jau ir rakstīts ieprieš šeit un šeit.
Esmu skaista un mani izvēlējas viena rokdarbniece, pirkšanas brīdī bez konkrēta mērķa, bet izmēģināšanai, adīšanai.
No manis noadīja jaku bet .... apkakles daļai pietrūka kādi 30 grami.
Tos gramus vairs nevarēja piepirkt klāt.
Esmu stāvējusi adīšanas kastē, pusadītā, ilgu laiku bez izredzes ieraudzīt gaismu.
Tad, man tomēr piemeklēja ''draudzeni'', arī no Japānas, bet tumšākas krāsas. Tad rokdarbniecei parādījusies vēlme ar mums abām ''paspēlēties''.
Mani izārdīja un salika godīgās (proporcionālās) strīpās ar to draudzeni. Izrādās, ka no mums abām sanāca džemperis un cimdi rokdarbnieces meitai.
Tā, tiekot apčubināta, draudzīgā kompānijā un lieliskā formā tiku ārā no adīšanas kastes.
Es regulāri apmeklēju skolu, mācos visādas gudrības un interesantas valodas kopā ar meiteni, kuru ļoti mīlu un sildu. Nekožu un nespītējos, arī ja mani mazgā.





 



1 komentārs: