svētdiena, 2017. gada 15. oktobris

Šikās zeķes

Zeķu adīšanai veltīju vienu veselu nedēļas nogali, kura nejaukā kārtā sakrita ar manu saslimšanu. Biju spiesta dzīvoties pa gultu, klausīties filmas un adīt.
Norvēģu zeķu dzija Ida (pirkta tepat Īslandē, saimniecības preču veikalā) - ļoti zīžaina un patīkama dzītiņa. Izlietoju akurāti 3 x 50gr fices.
Abas zeķes tika adītas paralēli, ar diviem komplektiem Knit pro zeķu adatām. Ērts veids kā nekļūdities, nedabūt ''otrās zeķes sindromu'' un finišēt ar abaām zeķēm praktiski vienlaikus!
Rezultāts ir ļoti estētisks, nevis praktisks! Beidzot pati noadīju tādas zeķes, par kurām sen fanoju - par smalkvilnas garām mežģīņu zeķem. Esmu apmiernināta! Garums un ad;ijuma elasticitāte, papēdis un purngala noraukums...viss kā pati vēle]ējos!
Tagad vilkšu tās un gulēšu uz dīvāna, kājas liekot apskatē, jo tādas dīvānzeķes tās vien ir!







P.S. turpinājumā - nedaudz praktiskākas zeķes!

3 komentāri:

  1. Skaistas dīvānzeķes!! Arī manā adāmo darbu sarakstā jau iiiilgi tādas ir. Es nezinu kā daudz bērnu māmiņai tas izdodas -mans attaisnojums ir mani 2 dārgumi - kuri ir pārliecināti, ka mans brīvais laiks ir, lai spēlētos un mīļotos un ietu garās pastaigās un skatītos pa logu - ilgi..!
    Jautājumi no praktiskās puses: vai valdziņu skaits adīšanas laikā tiek samazināts? Vai arī raksts un materiāls ir tik pateicīgs, ka tas nav vajadzīgs?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. valdziņu skaits adīšanas laikā netiek samazināts, tieši tāpēc, ka raksts un materiāls ir tik pateicīgs, ka tas nav vajadzīgs!
      bildēs var redzēt cik perfekti pieguļ kājai un nekur nekas neatkarājas un nav par šauru.
      savu brīvo laiku vari tērēt pēc saviem uzskatiem :-) nav jau tā, ka es savu tikai sev veltu :-)

      Dzēst
    2. Paldies. Lieliski-šodien izvilku savas rokdarbu kastes.... :)

      Dzēst