otrdiena, 2014. gada 18. marts

Unisex

Nu jau pirms ilga laika biju iegādājusies trīs Rowan fine tweed (100% smalkvilna) 25 gr. kamoliņus. Pamēģināju adīt uzreiz, bet...noliku adīkli malā...nepatika! Kas tā par dīvainu dziju? Neko nesapratu... Izmest bija žēl, tāpēc dzijai bija lemts stāvēt un gaidīt savu dienu tikt pieadītai, vai satītai ar kādu citu, kaut kur citur...
Es iedomājos noadīt vīram nelielu dāvaniņu - cepurīti, viņa vecās cepures vietā!
Man tika ''pasūtīta'' inteliģenta, plāna, bet silta cepure :-)
Nezinu kāpēc, bet uzstādītam mērķim, kā izejas materiālu ņēmu tieši Rowan tvīdu!
Rezultātā man sanāca pārsteidzoši laba cepure un šalle, kas labi der un patīk ne tikai vīram, bet arī man!

Tagad man viss ir skaidrs! Tā ''dīvainā dzija'' ir kolosāls smalks materiāls krāsainiem adījumiem! Un, ņemot vērā to, ka pēdējā laikā esmu aizrāvusies ar žakardiem, tas ir tas, kas man ir vajadzīgs!!!
Tvīds ir ļoti populārs Lielbritānijā. Tvīda adījumus uzskata par britiem ļoti raksturīgiem garderobes elementiem!
Dzijai ir ļoti plaša krāsu palete, un adītu fantāziju lidojumam robežu vienkārši nav! Cik žēl, ka Hobbywool ir tik tālu no Grobiņas...gribu visu Rowan fine tweed paleti!!!

Cepuri adīju ar nr.2 un 2,5 adatām, pa apli. Bez šuvēm, bez raksta pārtraukuma, bez kļūdām :-)

Raksta ideja nāk no Ravelry. Taču šo pašu rakstu var atrast, manuprāt, supergrāmatā ''200 krāsainie raksti''!

cepure vēl pirms mazgāšanas; šalle procesā...




no grāmatas: laba pamācība un vizuāls materiāls par adījuma blīvuma izvēli

Diemžēl, grāmata ''200 krāsainie raksti'', pie manis nonāca brīdī, kad biju noadījusi pusi no šalles... ''Diemžēl'' saku tāpēc, ka grāmata māca pavisam citu, vieglāku un loģiskāku šalles adīšanas metodi (islandiešu metodi!). Iesaku iegādāties šo grāmatu!!! Tas ir to vērts, ja gribat pareizi adīt gan krāsaini, gan rakstaini! 
Šallei kreisajā pusē iešuvu trikotāžas oderi. Tā, lai kopskats glīts, nobeigts un lai labiskais adījums nerullējas. Starpcitu, tvīds labi padodas notvaicēšanai.




Hmm, es teikšu ''Very British!!!'' :-)


ALISE.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru