ceturtdiena, 2013. gada 17. oktobris

MAMMY ♥

Man ir balts un nebeidzams prieks par savu jaunu adītu kleitu! Adīju, adīju, kāmēr beidzot noadīju!
Projekts uzsākts pirms gada, autoceļojumā pa Igauniju.
Ļoti ilgi adīju piedurknes, bet vēl ilgāk gāja ar kleitas oderes pašūšanu :-)
Odere, pēc būtības, ir trikotāžas apakškleitiņa.

Dzija - dabīgi balta Filati BBB Levis kokvilna ar nelielu sintētikas piedevu. Modelis - no žurnāla Sandra, taču nedaudz pārveidots. Oriģināli, tā bija gaiši zila tunika ar īsām piedurknēm. Es, savukārt, noadīju kleitu ar garām piedurknēm.


Kleita ir gan silta, gan ''elpojoša''. Padodas un labi pieguļ visiem figūras reljefiem, bet pēc mazgāšanas atkal, kā tikko jauna uzadīta. Var gan mazgāt veļasmašīnā, gan žāvēt veļas žāvēšanas mašīnā! Ļoti pateicīgs izejmateriāls, kurš neprasa īpašas rūpes. Tātad, vērtējot Filati BBB Levis, dzijai dodu piecas zvaigznes!


Mans puncis ir sasniedzis maksimālu izmēru, jo palika praktiski pēdējas grūtniecības nedēļas... Domāju, ka kleita labi derēs man arī pēc dzemdībām, tieši sava nenoteikta izmēra dēļ :-)
Skaisti izskatās ar baltām mežģīņotām zeķubiksēm/zeķēm un gariem zamšādas zābakiem ♥...


Dažas bildes no kleitas tapšanas procesa:


Ak vai, cik labs ir darbs, kurš ir padarīts! 
Nu ko, atkal būšu mudinājusi cienījamās rokdarbnieces nobeigt kādu sen iesāktu darbiņu???...
Un es gribētu, lai jūs noteikti ar mani padalītos ar rezultātu!
Lai jums veicas!!! 
ALISE.

7 komentāri:

  1. Paldies par iedvesmu, es šobrīd adu lielu gultas deķi, nu obligāti lielīšos, kad pabeigšu. Nu viss, tas ir izdarīts- pateikts publiski, jāsaspringst! :)
    Pasakaina kleita. Tu esi čakla un skaista Tev ļoti piestāv :)

    AtbildētDzēst
  2. Kleita vienkārši superīga!!!Visu cieņu šitādam darbam!
    Par tiem nepabeigtiem darbiem....es parasti gaidu kad uznāks iedvesma atkal pieķerties,bet īpaši nesatraucos,jo zinu ka tā diena noteikti pienāks.Agrāk vai vēlāk:)

    AtbildētDzēst
  3. Fantastiska kleita!Ļoti ,ļoti skaistas bildes!Un Tu izskaties tik labi!

    AtbildētDzēst
  4. Vienmēr esmu uzskatījusi,ka sieviete ar " bēbīšpunci" ir tik skaista!Klietiņa un Tu pati -tik jauki un pievilcīgi!

    AtbildētDzēst
  5. Paldies visiem par tik jaukiem komentāriem! Tie rosina darboties vēl un vēl!

    AtbildētDzēst
  6. Ļoti skaista kleita, kas izceļ tavu šī brīža īpašo laiku.. pa smuko... ♥

    AtbildētDzēst
  7. Es kā kleitu fanātiķe varu piekrist visiem iepriekšējiem komentāriem, ka kleitiņa ir burvīga un tā tikai turpināt! :)

    AtbildētDzēst