sestdiena, 2012. gada 11. augusts

4 dienas citur...

Sveikas manas uzticīgas lasītājas!
Esmu kādu laiciņu bijusi prom no datora, prom no ikdienas,...jo ir sācies mans atvaļinājums!
Aizrāvām auto-velo ceļojumā uz Saaremaa salu, uz Igauniju.


Man ir daudz iespaidu no ļoti skaistiem, sakoptiem un autentiskiem Igauņu laukiem. Pārbraucot mājās gribētu ap māju uzmūrīt tipisku igauņu akmens žogu, bet, mēs tik nesen uztaisījām tipisku latviešu koka žogu ar akmens stabiņiem... Gribētu arī niedru jumtu, bet, redziet, arī jumts mums ir gana svaigs, sarkans, metāla,...kā jau visiem te apkārt :-)


Es daudz fotografēju, jo kādu laiku pēc ceļojumiem dievinu atkal un atkal pārskatīt bildes...un vienmēr atrodu tajās kaut ko jaunu, interesantu, ko nebiju pamanījusi iepriekš.

Labi, ka man ir mans blogs, kurā bez plikām fotogalerijām (kā piemēram draugiem.lv) var dalīties ar iespaidiem, stāstīt arī par kādiem pārdzīvojumiem, neveiksmēm, nevis tikai "smaidīt un turēt taisnu muguru".
Ceļojuma laikā es daudz pārdomāju dzīvi. Smeļos pozitīvu enerģiju jaunajam mācību gadam no burvīgiem dabas skatiem, saules, jūras, lietus, miglas, saldeni-rūgta pļavu un meža aromāta.

Man līdzi bija arī maciņš ar adīkļiem. Uzsāku adīt mežģīņu tuniku no pēdējā Sabrina žurnāla.
Zilais Noro ir noadīts, tagad tikai jāsaliek kopā.


Kuressaarē es meklēju adīšanas piederumu veikalus. Atradu divus. Biju pārsteigta, ka nevienā nepārdeva igauņu vilnu Aade Long, bet somu Novita un Katia gan!
Pa ceļam uz mājām, Pērnavā atradu vienu adīšanas studiju, kur bija kaut kas vairāk, piem. Rowan un Drops. Nopirku 4 ficītes Drops Delight. Vairāk neko, jo negribu pārvērsties par dziju kāmi...

Par svaru: trīs no četrām atvaļinājuma dienām grēkoju. Svars par nepilnu kilogramu atnācis atpakaļ. Tomēr, nu jau esmu atbrīvojusies no veseliem 7kg. Ar šodienu turpinu savu diētošanos :-)
Kā klājas jums?
Žēl, ka vakar netiku uz Liepājas čaklo roku tusiņu...cerams, ka meitenēm būs pasākuma bildītes.

1 komentārs:

  1. Man prieks par Taviem -7 kg. Izskaties burvīgi, slaida. :)
    Es cerēju, ka sava ceļojuma laikā uz Vāczemi svarā kritīšos, bet ... baroja tur ļoti labi un vēl jo vairāk tādus, kā es - ļoti šlankos (schlank -tievs). :D

    AtbildētDzēst