otrdiena, 2012. gada 12. jūnijs

Annas Dzimšanas Diena

- Anniņ, kādēļ tu lepojies tā?
- Man seši gadiņi palika maijā!
- Seši? Labi, un kas tad par to?
- Es neteikšu, pats tu to saprast vari!
- Saprast...kā saprast? Es nevaru vis!
- Bet zini, ka tuvojas septembris?...Tad skolā es iešu un tad tas ir viss!


Nosvinēta ir 6.Annas Dzimšanas diena...Mani pārņem gan prieks (par to, ka bērns aug liels), gan skumjas (par to, ka viņa vairs nav un nebūs "mana mazā Anniņa")



Mums bija skaļš burziņš dārzā. Bija sanākuši vismaz kādi 10 bērni... Labi vien, ka mums ir māja un dārzs!
Bērniem par prieku, uz divām nedēļām noīrējām batutu. Tie bij vareni lēkāšanas svētki!
Bērnu galdā liku tradicionālas friškas, grilldesiņas, limonādes visvisādās krāsās, siera nūjiņas un augļus.



Lielā māsa bija sarakstījusi veselu mūzikas kolekciju no youtube. Es rīkoju bērniem disco sacensības, kuru pamatā visiem bija jācenšās dejot un par labāku sniegumu varēja dabūt šokolādes medaļu! Medaļas dabuja visi, pat mazākais brālis, kurš kategoriski atteicās dejot, bet neatlaidīgi piespēlēja dejotājiem uz ģitāras!
Un, finālā ēdām kūku! Biezpiena-biskvita Bārbiju :-)




Nākamajā dienā nejauši ielīdu uzdāvinātajās dāvanās. Un mani īpaši uzrunāja divas:
1. Heseta (Annas draudzene no svētdienas skolas) uzdāvināja paštaisītus taureņu auskariņus. Tās bija tik mīļi iesaiņotas, ka mēs ar Annu nolēmām tos pagaidām paturēt un nesaiņot vaļā...

dāvanaun viens pāri palikušais ielūgums
2.Gustavs uzdāvināja brīnišķigu grāmatu "Jautrā Māksla", kurai klāt pievienoja manuprāt unikālu (nu jau praktiski vintage) 1985.gada viena igauņu mākslinieka zīmētu apsveikuma kartiņu :-)




Uhhh,...nākošā bērnu dzimenīte mūsu mājāsbūs tikai rudenī...
Lai visiem labi svinās!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru