sestdiena, 2015. gada 3. oktobris

4as

Četras tamborētas kosmētikas somiņas:
Sāku tās tamborēt vasaras beigās, ar domu jau par paštaisītām Ziemassvētku dāvanām.
Mans iespaidu avots ir bijuši vairāki pēdējā pusgada laikā redzēti, skaisti tamborējumi pasteļtoņos. Klasika un nekā lieka.

Logs, pie kura es gulēju adīšanas nometnē, Valmieras pusē.


Trīs bildes no pavasara ceļojuma pa Algarvi. Tik iedvesmojoši!


Pirmajai somiņai šuvu un ārdīju kādas 4 reizes!

Dzija - 100% merserizēta kokvilna Camilla. Vienai somiņai sanāca izlietot vienu 50gr dzijas ficīti. Tamborētas uz riņķi, bez stabiņu savienojuma vietas. Nobeigums ar ''vēzīti". ''Vēzītis'' priekš manis bijis kaut kas jauns! Paldies adatu māsai Olgai, ka iemācīja man to!
Sīkums tāds, bet prasīja skrupulozu darbu! Un, starpcitu, oderes un rāvējslēdzēja iešūšana, kā izrādījās, nemaz nebija tik vienkārša lieta! Ar ceturto jau piešāvos!





...ceturtā - mana favorīte! Gaiši zila ar identiskas krāsas kokvilnas oderi.



5 komentāri:

  1. Tie logi ir burvīgi! Un, protams, arī Tavi darbiņi tāpat!

    AtbildētDzēst
  2. Jā, vienkāršībā noteikti ir sava burvība, elegance un skaistums!!!

    AtbildētDzēst
  3. O, jā, mani vienmēr ir atbaidījusi tā rāvēja iešūšana! Ļoti romantiski! Man uzreiz sagribējās vasaras kopāadīšanas svētkus!

    AtbildētDzēst
  4. O, jā, mani vienmēr ir atbaidījusi tā rāvēja iešūšana! Ļoti romantiski! Man uzreiz sagribējās vasaras kopāadīšanas svētkus!

    AtbildētDzēst
  5. Nevaru nekur atrast kāntamborēt “vēzītī”, varbūt kāds var uzzīmēt shēmu vai uzrakstīt kā?

    AtbildētDzēst