trešdiena, 2013. gada 30. janvāris

Zilās mīlestības turpinājums

Man ļoti patīk zilā krāsa...
Lēnām strādāju pie jaunā tamborprocesa zilā krāsā. Un pavisam drīz, man bús gatava
 paliela kokvilnas somiņa!
Man jau ir gatavs somas korpuss un tam pat ir piešūti rokturīši..., bet tagad notiek intersantākais un grūtākais - somas dekorēšana.

Patreiz rokdarbu veikalos "nav kokvilnas sezona" un, mana dažādu toņu zilas kokvilnas vākšana pa visu Liepāju ir pārvērtusies par īstu drudzi :-) Izvēle ir žēlīga, bet šo-to esmu tomēr savākusi!

Laikam es patiešām esmu uz zilā viļņa, jo manā garderobē ir parādījušies pat zili svārki un džemperis. Viss pirkts uz pēcsvētku atlaidēm. Diemžēl ne pašas adīts...


Mans vīrs ir ķirurgs, bet sirdī pilots, tāpēc datorā vienmēr ir daudz debesu bildes...
...un tā izskatās daļa no mūsu sētas. joprojām nenovācām
z-svētku virtenes, jo tās vakarā izskatās tik skaistas!
SVEICIENI VISIEM!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru