trešdiena, 2012. gada 1. augusts

Labs nāk ar grūtībām

1. Ir noslēgts pirmais 20 dienu diētas posms ar mīnus pieciem kilogramiem! Varēja būt labāki rezultāti, bet esmu apmierināta un pilna pārliecības, ka tā tik jāturpina! Mans vidukļa apkārtmērs ir samazinājies par 8 cm, krūšu un gurnu apkārtmēri pa 3 cm.  Par 2 cm tievāks palicis pat kakls! Jūtos labi. Vairs nemokos ar bada sajūtu. Sāku pierast.

2. Adu Noro. Aiziet otrais adījuma metrs. Gandrīz iegaumēju raksta shēmu! Tomēr nav tik bezcerīga tā mana galva :-) Bet, tik monotona un mežģīņaina adīšana pamazām jau sāk apnikt.



3. Turpinās arī mūsu mājas remonti! Varam palielīties ar gandrīz pabeigtu mājas ieejas izbūves procesu. Nevaram izšķirties par to, vai jaunajam lievenim vajag durvis!?!? Lenterus gar kāpņu malām gan vajag! Man ļoti patīk jaunā lieveņa olīvu zaļā krāsa. Dzīvē tā ir vēl skaistāka, nekā bildēs. Izceļas arī sarkana jumta krāsa. Mājas fasāde ir paredzēta arī koka, arī olīvu, varbūt kādu vienu gaišāku toni...

te es šeptēju
laba grāmata.
 4. Mana meitai Paulai patīk makšķerēt. Nesen viņai bija patiesi liels loms. Es izcepu zivis. Sanāca garšīgi.

5. Man palika pēdējas 3 darba dienas līdz atvaļinājumam! Mēs laidīsim uz Igauniju....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru