svētdiena, 2012. gada 8. aprīlis

Lielā Diena

Te nu būs mani parastā cilvēka domu graudi, kuri izgulsnējās manā galvā pēc šī rīta dievkalpojuma:

1. Kristus augšāmcelšanās ir reāls notikums, kuram ir daudz reālu zinātnisku pierādījumu.
2. Kristus bija miesā nācis Dievs. Viņš nebija fantoms, vai spoks...
3. Viņš mira pie krusta paņemot uz sevis visas cilvēces grēkus. Viņam sāpēja tāpat, kā jebkuram cilvēkam. Viņš nomira arī par mani un pār tevi. Tā mums ir dāvana no Dieva.
4. Fakts, ka Viņam būs jāmirst piesistam pie krusta, bija zināms jau 730 g. pirms Kristus.
5. Ticēt - ir atzīt Viņu pār savu Kungu. Ticēt - ir lūgt Viņam mācīt man dzīvot pēc Viņa prāta. Jo tāda ir kristieša dzīve.
6. Ticot, mēs vienudien sagaidam Viņa klātbūtni un ietekmi uz savu dzīvi.
7. Ticot, es nekad nepalieku viena. Arī mani bērni ir zem Viņa protekcijas. Es ticu un man tas ir svarīgi.
8. Dievs (caur mūsu ticību) ir spējīgs paveikt šķietami neiespējamo...
9. Ja tu netici, tad padomā, vai tavā sirdī nav atrodams kāds tukšums, kuru tu būtu gribējis piepildīt ar bezgalīgu mīlestību, taisnību, mieru, gudrību....to visu tev var sniegt ticība Dievam. Tas ir tā vērts. Es to zinu.
10. Dzīve ar Dievu nenozīmē tikai piedošanas saņemšanu un laimi visā. Es zinu, ka viņš var samalt mani starp dzirnakmeņiem, ja esmu ļauna, esmu negodīga... Tā viņš māca. Bet, atšķirībā no citiem, viņš vienmēr pasniegs man roku un palīdzēs piecelties no sakāves.
11. Es negribu dzīvi bez Dieva.

...un, dažas bildes no Lielās Dienas mūsmājā:

Agrs svētdienas rīts. Bērni dārzā meklē olas.
Čaklā Anna
...un čaklā vāverīte :-)

Olu kaujas


zīmējam...

domājam par dzīvi :-)
Vecs un manis atjaunots krusiņ izšuvums.
Vakarā pāri palikušās olas un paštaisītā pasha.
Svētīgus un pārdomu pilnus Jums šos svētkus!!!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru