svētdiena, 2018. gada 6. maijs

Fēnikss

Beidzot ir pabeigts viens milzīgs adāmprojekts!
Ņujorkā dzīvo viena ļoti ekstravaganta sieviete, kura nodarbojas ar uguns apvaldīšanu, jeb uguns rīšanu un uguns izrādēm. Grūti iedomāties citu, kurai šāds kombinezons būtu ienācis prātā, kura par to būtu gatava samaksāt smuku naudiņu un vēl gaidīt divarpus mēnešus. Ja es nedabūtu to pāradīt, kad jau bija līdz pusei gatavs, tad viss notiktos daudz ātrāk!


Protams, ka man ir arī procesa bildes, pateicoties manam uzticīgajam telefonam, kurš vienmēr ir pa rokai!
Gatavam izstrādājumam, modele šoreiz neesmu es, bet gan pie mums ciemos atbraukusi vīramāte. Aizvakar, starpcitu, vīramātei nosvinējām apaļus 70! Viņa gribēja lēkt ar izpletni, bet mēs atrunājām. Ieteicām labi apdomāt un ja kas, tad mēģināt nākošgad ;-)









Ar gala rezultātu esmu apmierināta.
Joprojām meklēju spečuku, kas var palīdzēt ar patterna izveidošnu!
Un, jā, šoreiz gan neiedomājaties nenokomentēt! Taču nevar nebūt nekādu emociju šo postu izlasot!
Uz tikšanos, mani uzticīgie lasītāji!





9 komentāri:

  1. Ha, ha... tad, redz, kas ir tas sarkanais brīnums... redzēju jau instagram, bet sakautrējos pajautāt, kas tas ir? Varbūt superjauns modes stils, bet es no provinces... labi, tematisks lielgabarīta adījums, ļoti smukā sarkanā krāsā, izskatās ērts un arī silts, lauku mājās ziemā pie kamīna - ideāls... klau, konkurence Stephen West?!

    AtbildētDzēst
  2. Instagram ir atrs variants lai padalitos ar saviem darbiem un nedarbiem, tas gan! Stephen West dailjradi isti nepazistu, bet jaa, esmu dzirdejusi par tadu traku aditaju!

    AtbildētDzēst
  3. Esmu klusiņām sajūsminājusies par visiem Taviem islandiešiem. Šis diemžēl manos favorītos nenonāk. Noņemu cepuri Tavas apņēmības un pacietības priekšā - šis nu ir viens pamatīgs burvīgas krāsas lielgabals!

    AtbildētDzēst
  4. Paldies Gunita! Adu jau nākamo “normālu” islandieti :-)

    AtbildētDzēst
  5. Jūsu blogam sāku nesen sekot un pārlasu arī vecākus ierakstus. Tie dod adāmo iedvesmu, īpaši iepatikās piebildes par izārdīšanas reižu skaitu, izrādās, ka arī lieli meistari ārda. Tas mani nomotivēja islandieškleitai. Liels paldies par ierakstiem! Tie ir tik sirsnīgi!

    AtbildētDzēst
  6. Ir, ir emocijas :) tas ir viens "crazy" meistardarbs !!! Alise, Jūs esat nepārspējama rokdarbniece! Ļoti patīk isladiešu stila džemperi, interesē, vai šī dzija ( Lettlopi vilna) nav pārāk "kodīga" ādai ?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Labdien Lásma! Ká jau vilna, protams, ka íslandieshu vilna ir mazliet asa, bet tás pavediens ir gaisígs un pat púkains. Adot uz lieláka izméra adatám un pareizi izmazgájot, adíjums ir patíkams!

      Dzēst
  7. Paldies, būs jāpadomā,šī dzija izskatās tik pievilcīga :)

    AtbildētDzēst