svētdiena, 2018. gada 7. janvāris

Klusais Janvāris

Mans Jaunais 2018 gads ir sācies visai ''klusi''.
Laikam, ir dabiski piekust, noslēdzot kārtējo ciklu (gadu), ieņemt mazu pauzīti, un pārliecinoši iesoļot nākamajā...
Kā jau pārsvarā visām sievietēm, arī man, ikdiena, svētki, ģimenes pienākumi, darba lietas, paņem daudz laika un spēka. Sāku jauno gadu ar novecjušo lietu - ierakstiem darbā uzdāvinātā ikdienas plānotājā. Nekad nepierakstu tādos blokos darba lietas, jeb ikdienas plānus. Vai, ar aplīšiem neatzīmēju Dzimšanas dienas, vai nestādu produktu sarakstu, pirms iešanas uz veikalu....jau sen cenšos noslogot savas smadzenes un atvieglot somu. Taču nenēsāšu es to plānotāju visur līdzi! Es bieži vien jokoju, ka mana ''nepierakstīšana'' kalpo par Alcheimera profilaksi :-) Dienasgrāmatā, mēģināju izdomāt shēmu, lai intensīvā ikdienā ieviest nelielas izmaiņas, jauninājumus, un mazliet vairāk izdalīt laika sev.
1.Ņemot vērā mūsdienu tehnoloģijas un cilvēku aizraušanos ar tām, es ieplānoju šogad stingri limitēt viedtālruņa (interneta) lietošanu. Izdzēsu daudzas aplikācijas un atteicos no daudziem paziņojumu sūtīšanas pakalpojumiem. Lai nav tā, ka telefons nepārtraukti mirgo, vibrē un skan.
Darba vajadzībām, slimnīca jau pirms gada ir piešķīrusi podziņu telefonu. Privātam telefonam es nemaksāju mobīlos datus. Izmantoju tikai wifi, un paldies Dievam, ka Īslandē wifi NAV pieejams visur!!! Tā piegriezās skatīties uz cilvēkiem, kuri iet pāri ceļam, brauc pie stūres, ēd brokastis, pusdienas vai vakariņas restorāna, un LŪR telefonā! Varat noteikti minēt piemērus vēl un vēl!
2.Gribu izlasīt 12 grāmatas. Smieklīgi maz! Tikai 1 grāmata mēnesī! Agrāk es lasīju daudz daudz vairāk!...pirms parādījās internets ''kabatā'' un sāku daudz adīt :-)
3.Samazināšu, līdz ar to laiku, ko veltu adīšanai.
4.Gribu vairāk piestrādāt pie sevis izglītošanas. Katru dienu sameklēt atbildi uz kādu man neskaidru jautājumu (ar zinātni, vai politiku saistītu). Apmeklēt starptautisku medicīnas konferenci nepieskaņojoties vīra interesēm (specialitātei).
5.Ēst vēl mazāk un ar gudru domu!
6.Adīt bez vīna glāzes. Tēja ar citronu man arī ļoti garšo!
7.Slēpot par 2-3 km vairāk par ierasto 7 km distanci.
8.Apgūt ko jaunu! Piemērām, burāšanu.
9.Uzkāpt vēl augstākajā kalnā...

Saraksts ir daudz garāks, tas tiešām ir garšs...un intersants. Iesaku jums istrādāt šādu arī sev!

Nav jau Tā, ka šo gadu mijas laiku neadīju...adīju vienu “riebīgu” jaku :) Vakar nolēmu to “piebeigt”, un, kā pār spīti, pietrūka dzija! Kāpēc apsaucu to par ''riebīgu''? Tāpēc, ka daudz ārdīju! Sen nebiju adījusi jakas, kur nu vēl ar iestrādātām (atsevišķi adītām) piedurknēm.
Labi vien, ka dziju varēja viegli piepirkt klāt!






Tikko ievilku pēdējo diegu un uzvilku to mugurā - iemīlējos! Riktīgi labs kardi!
Šīs modelis ir ļoti populārs un daudz redzēts internetā. Es uzdrīkstējos to noadīt no resnās Alafosslopi vilnas.
Pamattonis - tumšā vīnoga. Piedurknēm kiš-mišs ar bumbuļiem :-)
Aktuālais oversize, bez pogām.

...un te nu es esmu!








Veiksmīgu un laimīgu visiem Jaunu 2018. gadu!

6 komentāri:

  1. Lai izdodās īstenot sev izvirzītos mērķus! Lasīju un sapratu, ka vairāki no tiem arī manās domās ir!

    Paldies, ka raksti! Interesanti, ka neskatoties uz to ka neesam personīgi pazīstamas, šo daudzo gadu laikā kopš lasu Tavu blogu ir sajūta, ja svešinieces neesam;)) Varbūt arī dēļ tā, ka mana dzimtā puse Liepāja!

    Tavi ieraksti - " saldais ēdiens" pie manas rīta Latte krūzes;))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika Inese!,
      paldies par komentáru!
      intersant komentárs!
      Lai izdodas 2018.!

      Dzēst
  2. Burvīga bumbulīšu jaka. Man arī šāda stāv darāmo darbu wish listā

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. wish list ir laba lieta, jo tikko tu ieraksti vélmi, tá pártop par mérki, mérkim pievienojas stratégija un sekojot tam, rezultáts ir klát!

      Dzēst
  3. Burvīgi darbi! Kā var atrast Instagram profilu?

    AtbildētDzēst