sestdiena, 2014. gada 24. maijs

Pavasara Apofeoze


Mans pavasara nobeiguma rokdarbs - Kleita meitai Annai viņas astotajā dzimšanas dienā.
Kleitas augšdaļa ir adīta pārbaudītā reglānā no augšas, manuprāt, ļoti simpātiskā labisko un kreilisko valdziņu rakstā.


Radot šo kleitu, man gribējās attēlot pavasara svaigumu, dabiskumu tās krāsās, dziju un auduma tekstūrās kā arī kleitas fasonā...
I-cord tamborēta jostiņa.
Svārku daļai gandrīz pečvorks ;-)


Burvīgas vēlīnā pavasara krāsas, kuras, kā par spīti, ir ļoti grūti uztveramas ar fotoobjektīvu...


6 komentāri:

  1. Super kleita!!!!!Un tā zaļā krāsa tik sulīga......Mamma malacis!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aizmirsu pierakstīt, ka tā dzija ir Alize Bella!

      Dzēst
  2. Ļoti , ļoti skaista kleitiņa!Un meitiņa!!!Un pavasaris, kas uz to Tevi mudinājis!

    AtbildētDzēst
  3. Tik skaisti zaļi...kā plaukstošās papardes mežmalā

    AtbildētDzēst
  4. Burvīga kleita! Ak,laimīgā, ka Tavējās ļaujas rokdarbu valkāšanai. Es savai vairs pa prātam nevaru izdabāt, tagad adu tikai sev un reizēm neiebilstu, ka kāda no manām šallēm tiek nedaudz palietota.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. noadi viņai vienkrāsainu džemperi labiskā rakstā!!!! mana vecākā man jau pagājušogad vaicāja, vai es māku adīt ''vienkārši''?!?

      Dzēst