ceturtdiena, 2012. gada 15. marts

Kas jauns?

Pagājušomēnes atļāvos sev nopirkt nedaudz Noro. Tā nu manā dziju kastē ir parādījusies viena dīvaina zili raibā spole. Ņemot vērā arī dzijas cenu, man bija jāpadomā ko no tās adīt, un kā. Nolēmu adīt sev, k-ko pavasarīgu un gaisīgu. Man būs mežģīņu jaciņa, kura noderēs man arī vasarā. Esmu pārsteigta par dzijas kvalitāti uz tausti. Tā nemaz neatgādina vilnu. Tā ir kokvilnīgi zīdīga, maiga un viegla. Adīt mežģīnes no tās ir grūti, jo dzija raiba. It īpaši, grūti atgriezties pie adīkļa pēc pārtraukuma.


Noro Flower Bed nr.1337, kopā 230gr.

Un vēl, mana mazākā meitiņa Akvelīna jau otru nedēļu iet silītē. Adu viņai košu kokvilnas sarafāniņu. Tāda veida apģērba gabalu esmu adījusi visām savām meitām. Tad, kad viņas paaugās, tas sarafāniņš labi kalpo par tuniku!


Ja ar Noro man sanāk knibināties raksta dēļ, tad šito krāsaino viedojumu es adu aizvērtām acīm, atpūšoties. Elementārs cirkulārs adījums no augšas. Materiāls - mani dažādi kokvilnas atlikumi.

Ravelry.com atradu tāda sarafāna-tunikas piemēru, kas aug līdzi bērnam:




Pavasarīgu un radošu jums noskaņojumu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru